Klachten

Hoewel wij bij de GGZ Groep / Nieuwe Lente zorgvuldig te werk gaan, is het altijd mogelijk dat er zaken niet volledig naar wens gaan. Om hier zo goed mogelijk mee om te gaan, heeft de GGZ Groep een aantal mogelijkheden waarop u uw klachten kunt melden. In eerste instantie is uw therapeut het aanspreekpunt. Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan kunt u op de volgende manieren een klacht indienen:

  • per e-mail: klacht@ggzgroep.nl
  • per post: GGZ Groep, Postbus 6026 5600 HA  Eindhoven
  • per telefoon: 0800-4494763 (of 040-2364111 indien u met een mobiele telefoon belt).

Voor meer informatie over klachten kunt u ook op de site van het NIP (Nederlands Instituut voor Psychologen) kijken. Al onze psychologen zijn aangesloten bij het NIP (www.psynip.nl). De informatie staat onder het kopje ‘publieksinformatie’ en vervolgens ‘klachten’.

Bekijk ook

Contact secretariaat
T 024 – 848 99 94
dnl@ggzgroep.nl

Openingstijden
Maandag t/m vrijdag
9:00 uur tot 17:00 uur